2011. május 7., szombat

Meghívó mizéria

Csapongok, mintha bármi is biztos lenne. Írok erről, írok arról, de még nincs semmi lefixálva. Tervezek papíron, fejben, álmomban (rettenetes,senkinek sem kívánom), elbambulva, szóval mindenhol akkor és amikor eszembe jut, vagy látok valamit ami megfog.
A meghívó. Fejben meg van a dizájn,tudom mit szeretnék, viszont eddig csak képen láttam, és naná, ilyen az én formám, eddig egy cég kínálatában se láttam. Persze az ár se mindegy. Mert hiába óh-basszus-ilyet-akartam-mióta-az-eszemet-tudtam ha olyan ára van, hogy  a vérnyomásom az egeket veri. Mert egy darab ennyi és ennyi. 
Családonként 1 db elég, tehát kb. 100 fős lagzinál ez 30-40 meghívót jelent. A meghívó jó, ha követi a terem dekorációját, de ha nem az sem baj (én inkább megmaradok a minden passzol, de mégse NAGYON passzolnál). Nehéz. Mert minél extrább, avagy nem tömegcucc, sablonos, annál drágább. Ugye, hogy ugye. És persze, az én fejemben is megfordult, hogy a nagy büdös lótúrót, majd én SK, saját kezűleg készítek meghívót, egyenként megírva gyöngybetűkkel. Egy még oké- Kettő még oké. Talán még tíz is, de azt hiszem többet nem mernék bevállalni, az ültetőkártyákról nem beszélve.  
Érdemes nagyon körüljárni a különböző kínálatokat. Valahol nincs benne a nyomdaköltség, valahol azzal együtt kerül x összegbe a meghívó. Kérdezzünk rá, hogy áfával vagy áfa nélkül kerül ennyibe és ennyibe. Kész lesz-e időben. Én úgy vagyok vele, hogy nem árt, ha egy-két darabbal többet rendelünk. Biztos ami biztos alapon. Előfordulhat, hogy olyan embert is meghívunk, aki első körben eszünkbe se jut (kimaradt, nem kapta meg, új ismerős, vagy nem árt ápolni a jó kapcsolatokat).Legyen több.

És, hogy hol lehet meghívót csináltatni? Tényleg üsd be a google-ba, hogy esküvői meghívó. Nagyon sok helyen készítenek, vagy a lakásodhoz legközelebbit válaszd, vagy a forma alapján dönts.A Te döntésed legyen, ne másé. Ez úgy is a MI napunk, Kedvesünk úgy is legyint, ránk fogja hagyni, max a szemét forgatja a színen, mintám, kutyafülén (kompromisszum, mi?sok sikert...)
Igazán tetsszen, ne csak azért válaszd, mert ez a legolcsóbb. Keresni kell, időt kell rászánni, mérlegelni kell, hogy aztán elégedetten hátradőlj.
Linkelek néhányat, amiket az utóbbi napokban láttam.
 
*a linkek csak tájékoztató jellegűek, nem kaptam értük semmilyen jellegű juttatást, jelentsen bármit is. Csak példák, semmi több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése